Reklamace
Reklamaci u našeho internetového obchodu Redkos.cz uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. U zboží platí standardní, zákonem stanovená záruka, tj 24 měsíců od převzetí. U vybraného zboží (peněženky, business tašky a opasky) od firmy BeWooden se zavazujeme ke přijetí reklamace i po zákonem stanovené lhůtě, tj. 24 měsíců od převzetí, a to v takovém případě, že s výše uvedenými produkty bylo zacházeno v souladu s jejich účelem.
Jak zboží reklamovat
Abychom vám proces reklamce zboží, co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás vzorový formulář, který lze stáhnout přímo zde:
Formular_Pro_Uplatneni_Reklamace_Redkos
Vyplněný reklamační formulář a zboží prosím zasílejte na adresu:
Ing. Michal Kostelecký
Lochenice 206
503 02 Předměřice nad Labem
Pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky (+420 792 314 209) či e-mailem (info@redkos.cz).
Reklamaci se snažíme vyřešit v co nejkratším termínu. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena maximálně do 30 dnů. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. O vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i e-mailem.
Peněžní prostředky vám budou zaslány zpět metodou, kterou si sami vyberete.
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace.
Při vyřízení reklamace postupujeme dle platných zákonů a zároveň vám vyjdeme vstříc při uplatnění práv, na které máte ze zákona nárok.
Seznamte se také prosím s obchodními podmínkami dostupnými zde.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.